Hajhajhajjj

Ja, nu pratar jag ju inte om ett djur med stora tänder som dödar människor i havet, utan nu menar jag ju HEJSVEJS på er! Idag har vart SOOOFT (; Börjar dagen med att gå upp, nörda facebook och days of our lives, käka flingor med mjölk, kolla på mer tv, ta på mig kläder, sminka mig, göra mig iordning med övrigt och sedan bar det in till stan för bio och SHÖÖÖPPING! Men det blev dock bara en söt BH , Blog U later about how it look! Hittade också en såhäääääär söt nescessär, mine, just mine ♥ Köpte en sån till jempan i julisklappis, men den var i rosa, den här var lite mer sofitisikerad med någon sån här härlig, champange färgad siden och sen svart spets + en Maria Montazami tofs ;)

Efter "mini shoppingen ;)" så vart det bio med lillkussen , Alvin och gänget 3 vart det , haah , najjjs jöh!
Filmrescension later maybe? Vad tkr ni om det? ;))
Yeah, yeah .. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0